Pages

20 August 2012

Esimene nädal

Tere!

Küll aeg läheb kiiresti, ülehomme saab nädal juba Slovakkias oldud. Selle aja see olen jõudnud nii mõndagi teha. Näiteks käia Euroveas šoppamas, kuigi ma sealt midagi ei ostnud, siis käia Devini lossis, istuda Doonau ääres, käia vanalinnas, süüa zmrzlinat(eesti keeles jäätis, edu hääldamisel!), õppida uusi sõnu(slovakkia keel on niii sarnane vene keelele. kirjutades tahan koguaeg vene tähti kasutada, hääldan valesti jne), õppida tundma Bratislavat, sulada 40(!!!!!) kraadises ilmas, saanud aru,et kui meessoost ja naissoost inimesed kohtuvad, on põsemusid, mis on natuke võõras minu jaoks jne.. Ühesõnaga see nädal on vägaväga kiiresti möödunud. Lisan siia ka paar pilti, need mida ma facebooki pole pannud veel.














Eurovea, kolme korruseline kaubanduskeskus:) Vähemalt 2 lõunakeskust, kui mitte rohkem. :)

 
Vinea. Sarnane eesti "valgele klaarile"


Kofola. Sarnane coca-colale, kuid mitte päris.




Ja selliseid saiu me sööme koguaeg. Normaalset viilutatud saia pole peaaegu et üldse.


Halušky. Slovakkia rahvustoit. Lammas+tainas kartulist+juust, vist kui ma ei eksi:)

25ndal või 26ndal saan arvatavasti peresse, kõik oleneb sellest millal mu pere puhkuselt tuleb ja kas nad saavad mulle 25 järgi tulla või ei. Seega järgmine postitus tuleb arvatavasti alles siis kui ma juba peres olen. :)

Kallid teile!:)

Mariliis:)

No comments:

Post a Comment