Pages

22 August 2012

Tere!


Kuna kõik tahavad, et ma pikemaid postitusi teeks ja rohkem kirjutaks, siis see kord ma üritan seda teha, aga ma ei luba midagi. :)

Niisis, mida ma peale eelmist postitust teinud olen? Kõigepealt õppinud Slovakkia keelt. Tänu sellele, et ma olen varem natuke vene keelt õppinud, teeb see asja lihtsamaks. Paljud sõnad on sarnased või täiesti samad. Samas ma tahan seepärast koguaeg vene tähtedega kirjutada. Aga küll ära harjub.:) Tänase seisuga oskan juba 10 lauset iseendast ja oma perest rääkida. Keelelaager on olnud 2 päeva, nii et päris hea mis?:)

Eile käisime Auparkis šoppamas. Järjekordselt midagi erilist ei ostnud. Aga see on veel suurem, kui Eurovea. :)





Siis täna käisime peale keelelaagrit pangas, nägime milline raha Slovakkias varem oli ja milline nüüd.:) Räägiti ka sellest, mida teha kui valeraha me kätte satub või kuidas vale raha ära tunda.

Pärast seda läksime politseimajja. Pidime kõik oma passid ja vanemaload ja dokumendid kaasa võtma, sest läksime end registreerima. Järjekord oli pikk, väga pikk, aga kui Nina ja Suse esimesena läksid ja natukese aja pärast tulid teatasid, et meil läheb asi eriti lihtsalt, lihtsalt mingi paber vaja ära täita ja enam järjekorras oodata pole vaja, oli kõik palju parem. Sest tõesti, seal majas istuda ei saanud, palju inimesi oli ja nii umbne oli seal, et tahtsin juba alguses sealt välja saada. Ühesõnaga seda notari kinnitatud vanemaluba ei läinudki vaja, neid ei huvitanud, et me alaealised.

Seejärel läksime ujuma. Basseinidesse, sest järve ei võinud minna. Nina ja Jana arvasid, et kuna me alaealised ja vabatahtlikke pole piisavalt on turvalisem mitte järve minna. Kuskil kuue paiku tulime ära, kodus sõime kerge õhtusöögi ja läksime välja jalutama. Osad ostsid jäätist ja saatsime natuke Ninat ning seejärel tulime koju tagasi. Nüüd olen nii väsinud päevast, et ei jõua end voodist liigutadagi, kuid kui Johanna ja Suse duši all ära käivad, tuleb ka vähemalt nii palju end veel liigutada. :)

Ja meil on kohutavalt palav siin. Tõesti, alla 30 kraadi päeval ei näitagi ja maksimum on olnud vist 45 kraadi. Nii, et see on ainuke mitte tore asi siin, kuigi jah, ma avastasin et pruunimaks olen ma siin küll saanud. :)

Enamus pildid on facebookis, nii et siia ei lisa neid ja seega lõpetan tänaseks.

Kallid! :)

PS. Liina parimat Austriat sulle!!!


Mariliis:)

2 comments:

  1. Aga tegelt võiksid siia ka pilte lisada, või siis kuhugi mingi veel eraldi lehekülje teha kus sul pilte on, sest nagu teada siis mõnel meist pole facebooki..
    :)

    ReplyDelete
  2. oih, sellele ma ei mõelnudki.. aga no siis tuleb sul uuesti teha :) ei tegelt ma mõtlen selle peale, ma ei tea kuhu teha, ausaltöeldes, eks vaatab :)

    ReplyDelete