Pages

30 September 2012

Auto läks üle tee!

Tere!

Avastasin, et ma pole siia juba üle kahe nädala kirjutanud. Ma ei tea isegi miks ma seda teinud pole. Kui mul aega on kirjutada pole mul blogi meeles olnud või pole viitsinud seda teha, aga viimasel ajal ei ole ka seda aega, et see ühe korraga ära teha. Nii ka seekord. Alustasin selle postitusega laupäeva hommikul ja valmis sain täna pühapäeva õhtul.

Kaks nädalat on pikk aeg tegelikult. Või noh, selle aja jooksul jõuab väga palju asju teha ja seepärast tundub, et see aeg on nii kiiresti läinud.. Mida kõike ma siis selle kahe nädala jooksul ära tegin?

Noh, enamus ajast ma olen koolis. Tunnid on 8.10-14.05 tavaliselt. See nädal oli erand. Nimelt pool minu klassist+klassijuhataja+keemia õpetaja olid Hollandis. Või tähendab on. Läksid sinna eelmine pühapäev ja tulevad see pühapäev. Tänu sellele, et õpetajaid polnud jäid meil ära klassijuhataja tund, keemia tund, ajalugu ja religioon. Selle asemel oli vaba tund. Esmaspäevast neljapäevani oli neli-viis tundi ja reedel oli tänu sellele ainult kolm. Seega see nädal oli tore, vähe tunde- vähem tundides igavlemist. :) Tegelikult ma päris igas tunnis ikka ei igavle. Kuna inglise keelt on 8 tundi nädalas pluss bioloogia, füüsika ja geograafia, mis on minu jaoks inglise keelseks tehtud(õpetajad räägivad minuga inglise keeles ja teistega slovakkia keeles), siis ma päris palju saan ka kaasa teha. Kuigi tegelikult ka inglise keeles pole mu sõnavara nii hea, et ma saaks ilusti aru mida nendes tundides õpetaja räägib mulle. See tähendabki seda, et esmaspäeval on mul arvatavasti bioloogias töö ja teisipäeval füüsikas. Eriti jube on asi füüsikaga, esiteks ma ei mõista kõike inglise keeles, aga kui ma ka tõlgin eesti keelde omale, ei saa ma ikka aru mida ma tegema pean. Seega edu mulle füüsikaga! :) Ma olen ka paar hinnet juba saanud siin. kaks ühte ja üks kaks. Jah, siin on hindamissüsteem tagurpidi. Esimene kord kui ma ühe sain, ehmatasin ma päris ära.. ma mõtlesin, et kuidas on võimalik, et ma sain ühe kui ma teadsin peaaegu kõike ju.. ja siis tuli meelde õnneks, et siin see asi tagurpidi. :)

Tegelikult lõppeb siin koolipäev üsna vara, mis tähendab, et koolipäevadel on aega ka millegi muuga tegeleda. :) Tavaliselt peale kooli lähen ma paari klassiõega ja klassivennaga kuhugi sööma, mis venib alati mitme tunni pikkuseks lõunaks. Pärast seda avastan ma, et ma pean ema töö juurde minema ja sinna ma siis kiirustangi. Siis sealt läheme otse Mayale lasteaeda järele ja siis koju ja siis õhtul kuhugi välja. Kas siis sushit sööma, Penatisse(eraspordiklubi kus me käime saunades ja ujumas), näidatakse veel lähedal asuvaid vaatamisväärsusi, läheme mõnele tuttavale/sugulasele külla või ma saan naabritüdrukuga kokku. Nimelt elab minuga samal tänaval ka minuvahuseid, see on tore.:)
 Teine variant, mis ma pärast kooli teen, on et ma lähen otse ema töö juurde, ta toob mu koju ja läheb ise tagasi. Siis ma siin ülejäänud aja kas igavlen, avastan enda "küla" või olen naabriga koos(kui ta ikka on koolist tagasi).

Nädalavahetused mööduvad tavaliselt väga kiiresti. Siis me järjekordselt kämie Penatis, mööda Slovakkiat ringi, Läheme kellelegi külla või läheme poodidesse..
Eelmine laupäev käisime me naaberkülas laadal, kus müüdi toitu, jooki ja seal olid paar atraktsiooni, mis raputasid ja keerutasid igatpidi. Ei meeldi mulle need eriti.. Siis sõin ma ka esimest korda sellist Slovakkia hamburgerit(ma ei mäleta, mis selle nimi on) ohtra sibula ja kanaga.. Selle maitse oli ütleks nii, et huvitav.. Ei olnud just kõige parem, aga mitte ka kõige halvem. Pühapäeval käisime mingisugusel laadal jälle, siis käsime ühe uue jalakäijate silla avamisel(üks ots on Slovakkias, teine ots Austrias), siis läksime Penatisse ja pärast seda käisime sushit söömas järjekordselt. :)

See nädalavahetus möödus ka kiirelt. Laupäeval sõitsime ringi ja jalutasime ühe järve ääres, seejärel koju ja siis jälle lõbustuspargi laadsesse kohta, kus me ei olnudki põhimõtteliselt, sest vihma hakkas sadama ja siis sushibaari järjekordselt(host vanaisal oli sünnipäev ja mina sain järjekordselt alles seal sellest teada..). :) Pühapäeval ehk siis täna sain ma üle kuu aja nüüd jälle lõpuks Johannaga kokku. Käisime Bojnice Castle´s ja seal lähedal olevas loomaaias..:) Teate kui veider on rääkida kellegagi näost näkku Eesti keeles. Ma pole seda üle kuu teinud ja nüüd oli see ikka väga imelik. Tänu sellele suutsin ma öelda mõne väga napaka lause nagu näiteks "Auto läks üle tee." Ma mõtlesin sellega seda, et auto  ületas ristmiku.. juhtub, jah.. :) Aga tegelikult tänane päev oli super! Tõesti väga-väga tore päev oli!!

Bojnice Castle


Veel üks pilt sellest:)

   



 
Nüüd ma saan aru, miks kõik välismaalased ütlevad, et eestlased söövad palju kartulit.. jah, see on tõsi, sest siin ma ainult kaks korda vist kartulit saanud.. tahaks kartulit ja must leiba ja kohukest.. :) Kusjuures ükspäev läksin poodi, otsisin enda arust kohukest, ei leidnud.. ja siis jõudis lõpuks kohale, et ma olen Slovakkias, mitte Eestis, siin ei ole ju kohukest!!! Jah, juhtub..:)

Aga tänaseks aitab, üritan uue postituse seekord teha ennem kui kahe nädala pärast.:)


Kallid!:)


Mariliis:)

No comments:

Post a Comment