Pages

03 September 2012

Esimene koolipäev

Tere!

Täna oli mul lõpuks ometi esimene koolipäev.  Kusjuures mul ei olnud hommikul mingisugust närvi, nagu lihtsalt linnapeale läheks. :) Igatahes 8.30 hakkas ühes hästi ilusas ja suures kirikus aktuse laadne asi. Ei olnudki nii hirmus nagu arvasin, täitsa okei. Kui ma rohkem aru oleks saanud oleks parem olnud, ma arvan.. :) See kestis nii kuskil tund aega vist. Seejärel läksime bussipeatusesse, võtsime bussi ja sõitsime kooli juurde. Kuskil poole tunni pärast hakkas klassijuhataja tund. Kuna meie klassijuhataja on haige, oli meil asendusõpetaja, kes ei osanud inglise keelt.. Klassijuhataja tund kestis nii 2 tundi umbes, kuulasime kooli reegleid, mängisime Frediga(?) õhupalliga, mille Kika lõpuks kogemata katki astus jne.. Meid on klassis 31 ja ma ei mäleta peaaegu ühtegi nime, igatahes meil on klassis 3 Kikat. :) aa, ja klassis on üks poiss, kes näeb välja täpselt nagu Jaapanlane, aga nagu hiljem selgus, siis ta täiesti slovak. :) Muidu on kõik klassikaaslased hästi toredad ja abivalmis ja jutukad. :)

Kui klassijuhataja tund läbi sai, läksin paari klassiõega linna peale. Käisime ka McDonaldsis, kust üks mu klassiõdedest tellis lasteeine ja sellega sai kaasa ninja hamstri, ehk kui peale vajutad sõidab edasi.. igatahes sellega mängisime tükk aega, ka abituriendid, kes sinna tulid vaatasid meid väga imelikult.. :) Ma olen ainuke ja esimene vahetusõpilane selles koolis, seega on kõik minust hullult vaimustatud ja üllatavalt hästi oskavad kõik inglise keelt ka. :) Kusjuurs neil on siin inglise keeles kolm rühma, mind pandi kolmandasse, mis tähendab kõige kõrgemasse, kus osatakse kõige paremini inglise keelt.. Saab kohutav olema, sest ma ei oska inglise keelt nii hästi juu.. aga eks vaatab mis saab, äkki saan ära vahetada. :)

Pärast läksin ema töö juurde ja kuna apteekrid inglise keelt ei oska, kirjutas ema mulle paberilehele mis mul viga on ja mille jaoks rohtu vaja ning ma läksin siis apeeki rohtusid ostma.. jah, ma suutsin kõige õigemal ajal haigeks jääda, tõesti.. palavik, kurk valus ja köha. Eks see järsk kliima muutus põhjustas selle.. nüüd paar päeva oma ülitoredaid klassikaaslasi ei näe, kahjuks.

Praegu istun host vanaema ja õega kodus. Isa on vist tööl, või vähemalt ma arvan ja ema on firma peol kusagil. Kuna mu vanaema nägi ja kuulis, et ma haige, toob iga natukese aja tgant tassi teega ja viinamarju ja virsikuid, millest ma enam midagi kuulda ei taha.. :) Ühesõnaga vestlus käib käte abil, sest ta arvab, et ma ei oska ja ei saa slovakkia keelest midagi aru ja ei julge rääkida minuga. aga jah, minumeelest võiks ta rääkida ka, ma saan midagi ikka aru juu :)

Nüüd tänaseks kõik vast. Päeva avastus: ülehomme saab kolm(!!) nädalat juba siin, mis tähendab et nädala pärast saab kuu siin, mis tähendab et kuuest super kuust siin jääb järgi vaid viis. Aeg läheb liiiiga kiiresti!

Kallid! :)


Mariliis:)

No comments:

Post a Comment