Pages

02 December 2012

Detsember. Detsember? Detsember! DETSEMBER?!?!

Tere!

Üritan siis nüüd nii, et iga pühapäev teen nädalast kokkuvõtte, nagu mulle ettepanek tehti. Eks näeb mis selleest välja tuleb. Miks ma arvan, et kaua see ei kesta, aga loota ja üritada ju võib. :)

Seega esmaspäev-teisipäev:
Võtsin need kaks päeva kokku, sest need olid minu jaoks põhimõtteliselt samasugused igavad päevad. Nimelt meil õpetajad strekisid ja meil ei olnud kooli. Seega istusin ma kodus. Vähemalt ei pidanud üksi olema, sest ema oli haige ja oli ka kodus seepärast ja seega ei viinud ta Mayat ka lasteaeda. Teisipäeval õmblesin mayale merineitsisaba.. kohutav oli teha enamus käsitsi, sest see paganama õmblusmasin ei õmmelnud seda riiet.. pluss ma ei osanud peast seda kuidagi teha. Mingisugust lõiget ka kusagil ei olnud jne.. ühesõnaga keeruline,keeruline,keeruline, aga peaaegu valmis ta on. ainult saba otsa fliisi või midagi tugevduseks veel vaja.

Kolmapäeval läksin siis kooli, väga pikk koolipäev oli 4 tundi tervelt. Peale kooli bussiga koju ja siis ülejäänud päeva veetsin emaga kahekesi teleka ees, tekk ümber ja teetass käes..

Neljapäeval oli tavaline koolipäev. Sest õpetajad otsustasid mitte enam  streikida. Või noh pidi olema tavaline, tegelikult ikka enamusi õpetajaid koolis polnud, nii et peale kahte tundi kui õpetajaid kusagilt välja enam ei ilmunud läksime klassivendadega võrkpalli saali mängima. Jah, Liina, mina mängisin võrkpalli ja täiesti vabatahtlikult! :) Mõne aja pärast hakkas igav ja läksime lõunat sööma. Pärast seda läksime klassivennaga Stupavasse. Seal tema oma teed ja mina oma teed. Muidu oleks suund esialgu sama olnud, aga mul tuli sushi isu ja ma jalutasin vanaema juurde sushi baari. Sõin natuke sushit ja kummikomme seal ning jalutasin kodupoole. :) Kodus võtsin Tara ja läksime õue. Nii hea oli lihtsalt kõndida külavahel ja muusikat kuulata..

Reedel oli jälle veider koolipäev. Nimelt peale teist tundi oli mingisugune teema et terve kool läheb streigile, või noh need kes 18 täis ja ülejäänud koju tagasi. Aga direktor otsustas ümber ja meil oli lihtsalt veidike lühendatud koolipäev. :) Pärast seda, kuskil 12.00 tuli ema mulle järgi ja hakkasime Tatardesse sõitma. Nimelt oli seal tennisevõistlus ja me käisime seda vaatamas. Istusin ja jälgisin põnevat mängu kui järsku hakkas sõnumeid tulema: "Mariliis, sa oled telekas!" "Mariliis! Sa oled seda mängu vaatamas?? Kus sa sinna said juba?" jne jne.. siis märkasin lõpuks, et üks kaamerameestest seisab täpselt minu vastas. :) Nii, et Slovakkias olles tuleb telekasse ka sattuda ikka, eks. :)

Laupäeva hommikul kui hommikust sõin, istus lauas minu vastast mingisugune mees. Jah, mees. Täiesti tavaline mees. Või vähemalt niikaua, kui ilmus järsku kaameramees ja inimene kes teda küsitlema hakkas. Mul hakkas kuidagi imelik seal ja läksin otsisin ema üles, kes kuskilt süüa võttis. Küsisin siis, et kes see mees on, et teda filmitakse. Ema: "ah, ei keegi. Ta on Slovakkia parim tennisemängija." Siis sain ma aru, et põhimõtteliselt kõik seal olid mingisugused kuulsused. :)
Pärast hommikusööki läksin mängisin natuke tennist, mida ma küll ei oska, aga vahet pole ju. :) Siis kui ema ja Tomy mängisid tulin üles hotellituppa ja istusin natuke internetis. Pärastlõunal läksime emaga jalutama. Algul kõndisime ja rääkisime niisama pargis, siis üritasime apteeki leida, kuna ema ikka haige. Seda me küll ei leidnud, sest külm hakkas ja me läksime esimesse ettejuhtuvasse baarilaadsesse kohta sooja ja teed jooma. Seal ilmus järsku üks mees mu ette ja ütles: "Sinust saab tulevikus täpselt sama ilus naine, kui su ema siin. Ma tean mis ma räägin, ma olen elus kõike näinud." ja kõndis minema.. Ma jäin host-emale lolli näoga otsa vaatama. Ja siis purskasime mõlemad kõva häälega naerma. :) Ju siis ma olen oma host-ema nägu, mis seal ikka. :)

Pühapäeva hommikul käisime jalutamas ema, Tomy ja Mayaga. Selle järve ääres, millest ma kunagi siin kirjutasin. Et talvel mängivad kuulsused hokit seal peal jne.. See oli ikka nii teistsugune võrreldes eelmise korraga. Nüüd oli lumi, külm, jää.. Eelmine kord oli kõik ikka täitsa roheline veel ju. :)  Pärast lõunasööki (Halusky-d!!!!!!) sõitsime Nitrasse, sest Mayal on homme operatsioon ja nad pidid täna kohal seal olema.

Jah, ei teinud väga midagi huvitavat see nädal. Aga samas nii raske on nädalat kokku võtta ja igast päevast rääkida. Ma ei oska seda teha. :) Loodetavasti asi paraneb järgmiste postitustega.

Kallid!:)
Mariliis.:)


No comments:

Post a Comment