Pages

27 January 2013

ainult viimane nädal veel..

Tere!

Vabandust et nüüd kolm nädalat pole kirjutanud, aga.. mul ei ole mitte mingisugust viitsimist ja tahtmist avada blogspot ja sinna kirjutama hakata. Kohe mitte vähimatki viitsimist. Ma tean, et tuleb kirjutada, peab kirjutama, aga.. siis et ah homme kirjutan, täna enam ei viitsi või midagi sellist. Ja nii mööduski 3 nädalat, lükates kirjutamine iga päev edasi ja edasi :D Ja tegelikult kuna mul on jäänud siin umbes nädal ainult veel, siis ma arvan, et siin Slovakkias rohkem postitusi ei tule. Võimalik, et kui Eestisse jõuan siis paari nädala jooksul tuleb postitus viimaste päevade kohta Slovakkias, pakkimise ja lendude kohta.
Lennuga seoses.. Ei taha seda. Pean täiesti üksi lendama ju. Ja veel ümberistumine ka. Lennuga seoses, on pakkimine ka paari päeva kaugusel. Või tegelikult kuna ma üldse pakkima peaks hakkama üldse? Millal ma Eestis seda tegema hakkasin? Tähendab millal Liina seda tegema hakkas? Kuidas ma pakitud saan üksi, ilma Liinata? Ja selle nädala jooksul siin pean ma nii paljudesse kohtadesse veel jõudma. Kõigepealt neli päeva koolis veel. Siis tuleb Nitrasse oma nägu näidata veel korra ja Kostolanskasse, siis Sushi vanavanemate juurde, siis ema parimate sõprade juurde, siis klassikaaslastega ärasaatmispidu.. Oeh, kiireks läheb seega.
Aga kui see lennuosa ja see asi välja jätta, siis mida ma teinud olen vahepeal? Kõigepealt koolis käinud, millalgi klassivenna sünnipäeval ja möödunud nädalavahetusel vist oli see, kui sõpradega millegi tähistamine oli, siis millalgi olid lumepühad. Eei, ei olnud seekord ainult 5 cm lund ja paanika, seekord oli ikka korralik lumi ja tuiskas mitu päeva järjest. Tunne oli juba nagu Eestis oleks. Mingi vana mees rääkis, et ta ei mäletagi millal viimati nii palju lund Bratislavas oli.. Aga nüüd kahjuks enamus lumest sulanud juba. Siis olen paar korda Penatis ujumas käinud veel. Saab viimaseid kordi seal nautida veel.
Leidsin internetist pildi milline on Penati väljastpoolt.





Nüüd see nädalavahetus oli mul Johanna külas. Tähendab eile ja täna. Võibolla oli see viimane kord kui ma teda nägin ennem suve, kui ka tema Eestisse saabub.. Oli tore, sõime keedukartulit normaalsel kujul, hakklihakastet ja musta leiba.. Eesti toit on lihtsalt parim. Tõesti.

foto0405q.jpg


Nüüd lõpuks ka mõni pildike suusatamisest ja mägedest ka. :)

Kõigepealt kaks linki: https://www.youtube.com/watch?v=znDw_Inm3fc
                                   https://www.youtube.com/watch?v=u30LfYOHN8Q&playnext=1&list=PLB9A2BD9FFC07BBE1&feature=results_video
foto0393y.jpg


imag0349i.jpg

imag0228p.jpg
üks suvisem pilt ka teel Tatardesse..:)

imag0508y.jpg


imag0499y.jpg

16887987.jpg

imag0503rq.jpg

Nüüd jälle ei lase lisada pilte millegipärast rohkem. Oeh. Mulle ei meeldi blogspot enam. Ma ei saa sest aru. 
Ma siis seekord lõpetan jälle.

Kõigile teile suuured kallid sinna!:)

Mariliis.:)

No comments:

Post a Comment